The process


GaiaMaya is an handmade product and every creation is unique.
Each piece is the result of a meticulous and detailed process, requiring a careful and quiet state of listening in harmony with the rhythm of time.
The original production method is the result of an experimentation process that has allowed me to exceed the technical limits of the instrument, identifying and turning them into characterising elements. The particular welding, called morula, has been developed to obtain light-weight structures in large dimensions, guaranteeing solidity, resistance and flexibility.

Check #gaiamayatheprocess on instagram to learn more about this process.


GaiaMaya è un prodotto artigianale e ogni creazione è unica.
Ogni opera è il risultato di un processo meticoloso e paziente, che ha come condizione necessaria un attento e quieto stato d’ascolto in armonia col ritmo del tempo.
L'originale metodo di lavorazione è il risultato di un processo di sperimentazione che ha permesso di oltrepassare i limiti tecnici dello strumento, individuandoli e tramutandoli in elementi caratterizzanti. La particolare saldatura a morula è stata messa a punto per ottenere strutture leggere di grandi dimensioni, garantendo solidità, resistenza e flessibilità.

Cerca #gaiamayatheprocess su instagram per conoscere meglio il mio metodo di lavorazione.